Hello!

17 Comments

My daughter has ASD/ADHD and my 2 girls uncle is off to spain to be with his fiance, so he gave them their xmas presents lastnight. Toys for my ASD girl is like mission IMPOSSIBLE as she dont play with toys and if she does its not in the conventional way. but she loooves BUBBLES!!! so he got them each a bubble blowing machine, my youngest opens hers and starts catching bubbles, so my miss ASD opened hers and hers was BROKEN… YOU HAVE TO BE KIDDING – 2 HOUR MELTDOWN… things shouldnt be broken, she couldnt get the fact her sisters wasnt and hers was… she wanted us to break her sisters so it was THE SAME omg… we went to buy another one and they didnt have the same one left – ANOTHING MELTDOWN followed!!! My poor brother inlaw was sooo frazzled in tears saying, I just wanted to make her jump for bubbles and it went ALL WRONG.. not his fault! Miss ASD calmed down eventually once her sisters put her toy away….. Why couldnt it of been my youngest one that was broken, she wouldnt of cared and would of understood… joys of learning in life and what it does to test us I yes…. argh… (I am going to make sure now the presents i have for xmas for her dont have ANY FAULTS LOL)


Posted by miss_sammy, 30th October 2014


Post your story
  • It’s one of those situations where you just look up and ask “Why?”

    Reply

  • wow it’s great to see your humour about it now

    Reply

  • Oh you poor thing, and how terrible Brother In Law must have felt when he was so thoughtful in choosing the gift. Perhaps an idea to pack away the machine, and rush to the kitchen for a bottle of dishwashing liquid. I hope the rest of Christmas gift giving causes no more tears. Good luck.


    • Oh yes… and we ended up with a pony not a crocodile, but she loves it…THANK GOD lol

    Reply

  • I know poor little kids… Companies today don’t make toys like they used to

    Reply

  • I bet you will be testing and checking them out , bubble wrap them to just incase they pick the presents up and shake them :)

    Reply

  • Oh no! I feel for you. I hope Christmas is uneventful and nothing is broken.


    • she usually dont open presents on xmas… she gets overwheled and cant process all she has gotten.. usually takes days to open everything… so lets hope NOTHING is broken lol

    Reply

  • I’m sorry, that must have been devastating at the time.


    • It was, more for my brother in law than me xxx it really got to him, but at the same time, made him more aware of how little things can be a HUGE thing

    Reply

  • Oh my! It just had to be hers that was broken!


    • I know right and guess what!! we CANT FIND THE CROCODILE she had.. they sold OUT so got a pink dinosaur and Im letting them give it to her LOL

    Reply

  • Lol ohhh dear! What are the chances haha goodluck with the rest of xmas :) hopefully its smoother sailing


    • hahaha thankyou!!! typical tho hey and went to get another one and they have sold out of the croc she had… oh the joys!!! hehehe <3 hope you have a great xmas too

    Reply

Post a comment
Like Facebook page

LIKE MoM on Facebook

Please enter your comment below
Would you like to include a photo?
No picture uploaded yet.
Please wait to see your image preview here before hitting the submit button.
Your MoM account


Lost your password?

Enter your email and a password below to post your comment and join MoM:

↥ Back to top

Thanks For Your Star Rating!

Would you like to add a written rating or just a star rating?

Write A Rating Just A Star Rating
Join